Biologijos mokytoja Jurgita Kizeliauskienė ir matematikos mokytoja Rita Mažunavičienė
Integruotos pamokos tampa vis populiaresnės, nes leidžia mokiniams giliau suvokti skirtingų dalykų ryšius ir praktiškai pritaikyti įgytas žinias. Viena tokių pamokų – biologijos ir matematikos integracija nagrinėjant miško ekosistemą vyko kovo 4 dieną IIi 2 klasėje. Ši pamoka buvo dar išskirtinė tuo, kad joje dalyvavo Kairių medžiotojų būrelio valdybos narys Aurimas Navickas, būrelio nariai Simona Kazlauskė ir Oskaras Grinius. Pirmiausia, medžiotojai mokinius supažindino su savo veikla. Vėliau aptarė medžioklės reikšmę ekosistemai: kaip reguliuojamos gyvūnų populiacijos, kaip užkertamas kelias ligų plitimui ir užtikrinama gamtos pusiausvyra. Pamokoje mokiniai turėjo pritaikyti matematines žinias apskaičiuojant koordinates ir pažymėję taškus nustatyti užkoduotus gyvūnus.
Ko gero labiausiai mokinius sužavėjo tai, kad turėjo galimybę praktiškai susipažinti su optiniais prietaisais, kurie yra naudojami stebint laukinius gyvūnus. Ši integruota pamoka leido mokiniams ne tik praktiškai pritaikyti biologijos ir matematikos žinias, bet ir skatino kritinį mąstymą, problemų sprendimą bei komandinį darbą. Medžiotojų dalyvavimas praturtino žiniomis ir suteikė galimybę geriau suprasti žmogaus vaidmenį gamtos reguliavime.