Ugdymą organizuojančio skyriaus vedėja Jurgita Kragienė
Gruodžio 8 dieną IIi1 klasės mokiniai pristatė savo ilgalaikius inžinerinius projektus tarpinėje peržiūroje.
IIi1 klasėje yra 6 komandos, kurios sprendžia skirtingas inžinerines problemas.
Pristatome projektų pavadinimus ir sprendžiamas inžinerines problemas:
REKVIZITAS EISENAI.
PROBLEMA:
,,Paskutinėje miesto šventės eisenoje, mūsų gimnazijos atstovai nelabai išsiskyrė iš kitų dalyvių.”
GOLDBERGO MAŠINA I
PROJEKTOVYKDYMO PRIEŽASTIS:
,,Pasiruošti Golbergo mašinos konkurse, pasitelkiant STEAM principus ir siekiant laimėti prizinę vietą.
GOLDBERGO MAŠINA II
TIKSLAS:
Sukurti stabiliai ir tiksliai
veikiančią Goldbergo mašiną, kurioje daug skirtingų mechanizmų tarpusavyje
veiktų grandininiu principu.
MOBILUS FILTRAS MIKRO PLASTIKUI
PROBLEMA:
,,Natūraliuose ir buitiniuose vandens šaltiniuose vis dažniau aptinkamos mikroplastiko dalelės, kurių plika akimi nematyti ir kurių pašalinimas įprastais buitiniais filtrais yra ribotas. Mokiniai ir vartotojai dažnai neturi paprasto, nešiojamo sprendimo, leidžiančio sumažinti šių dalelių kiekį geriamajame ar paviršiniame vandenyje lauko sąlygomis”
DIRVOŽEMIO RŪGŠTINGUMO MATAVIMAS IR NEUTRALIZAVIMAS
PROBLEMA:
,,Dirvožemio rūgštėjimas mažina derlingumą ir trukdo augalų augimui. Nežinant dirvožemio pH ir jo nemažinant, augalai negauna reikiamų maisto medžiagų, todėl būtina matuoti rūgštingumą ir jį neutralizuoti.”
ŠVARIAU GAMTAI, GERIAU GYVŪNAMS
PROBLEMA:
,,Maisto švaistymas tapo viena didžiausių šiuolaikinės visuomenės problemų – didžiuliai kiekiai dar tinkamo maisto išmetami dėl perteklinės gamybos, netikslaus planavimo ir vartotojų neatsakingumo.”



















































