3
3
3
3
3
3
3
3
3
previous arrow
next arrow



Pamokų laikas:
1. 800 – 845
2. 855 – 940
3. 950 – 1035
4. 1055 – 1140
5. 1200 – 1245
6. 1300 – 1345
7. 1355 – 1440
8. 1450 – 1535

Pamokų laikas trečiadieniais:
 1. 800 – 845
 2. 855 – 940
 3. 950 – 1035
 4. 1055 – 1140
 5. 1200 – 1245
 Kl. valandėlė 1300 – 1330
 6. 1335 – 1420
 7. 1430 – 1515
 8. 1525 – 1610

Steigėjai

Mūsų partneriai

VilniusTech

„Kelias į emocinę gerovę: kaip valdyti emocijas ir įveikti nerimą“ Emocinės sveikatos gerinimo savaitė

Visuomenės sveikatos specialistė Aistė Mockienė

Šių metų vasario pirmą savaitę gimnazistai stiprino psichoemocinę sveikatą. Įvairių veiklų metu buvo siekiama ne tik atsiriboti nuo rūpesčių, susitelkti, bet ir išmokti įveikti stresą bei nerimą taikant įvairias technikas.

Savaitę pradėjome III – IV kl. mokinių pamoka „Kūno ir proto harmonija“, kuri vyko atnaujintoje gimnastikos salėje. Užsiėmimo metu specialaus šviestuvo bei aromaterapinės lempos pagalba sukurta meditacinė erdvė. Mokiniai išmoko paprastų atsipalaidavimo technikų: gilus kvėpavimas, progresyvus raumenų atpalaidavimas, saugios vietos vizualo perkėlimas ant popieriaus. Visa tai –  siekiant sumažinti įtampą ir gerinti emocinę būseną.

Visos savaitės metu per ilgąsias pertraukas gimnazistai buvo kviečiami į terapines veiklas: „Spalvų gijos“ (dažų liejimas įvairiomis priemonėmis), „Stiprybė pusiausvyroje“ (akmenukų balansavimas statant bokštą), „Kuriame mandalas“ (specialių kortelių raižymas), „Ramybės sparnai: gervių lankstymo dirbtuvės“ (origami terapija), „Raudono siūlo apyrankės. Talismano ir tikėjimo galia“ (mazgų rišimas bei karoliukų vėrimas), kurios skatino kūrybiškumą, atsipalaidavimą, buvimą „čia ir dabar“.

III kl. mokiniai turėjo klasės valandėles su visuomenės sveikatos specialiste bei mokyklos psichologe streso įveikos tematika. Gimnazijos erdvėse išsidėstę stendai leido daugiau sužinoti apie psichikos sveikatą, keisti požiūrį į problemas bei skatino pasidalinti asmeniniais būdais kovoti su stresu.

Mokytojai neliko pamiršti ir turėjo galimybę pasivaišinti jonažolių arbata bei sužinoti jos teikiamą naudą.

Tikimės, kad ši savaitinė iniciatyva praskaidrino atsiskaitymų nuotaikomis gyvenančią gimnazijos bendruomenę bei išmokė gimnazistus nebijoti išbandyti naujus dalykus ir ieškoti savų atsipalaidavimo ir nusiraminimo būdų.

Skip to content