Gruodžio 9 dieną IIi4 klasės mokiniai pristatė savo ilgalaikius inžinerinius projektus tarpinėje peržiūroje.
IIi4 klasėje yra 6 komandos, kurios sprendžia skirtingas inžinerines problemas.
Dalijamės projektų pavadinimais ir pristatome, kokios inžinerinės problemos sprendžiamos:
AI KABINETO MIKROKLIMATO GERINIMUI
PROBLEMA:
,,Mokyklų patalpos dažnai nebūna išvedintos, temperatūra ir oro kokybė ne visada būna tinkama, kad būtų galima mokytis ar dirbti ir susikaupti.”
GOLDBERGO MAŠINA III
PROJEKTO TIKSLAS:
,,Suprojektuoti ir realizuoti Goldbergo mašiną, kuri padarytų puodelį kavos.”
IŠMANUS ŠILTNAMIS
PROBLEMA:
,,Yra žmonių kurie daug keliauja arba daug dirba ir jie negali užtikrinti savo augalui palankių sąlygų.”
VALGYKLOS EILIŲ VALDYMO ASISTENTAS
PROBLEMA:
,,Valgykloje susidaro ilgos ir neefektyviai valdomos eilės, dėl kurių mokiniai ir darbuotojai praranda daug laiko. Trūksta realaus laiko informacijos apie užimtumą ir laukimo laiką, todėl žmonės negali iš anksto planuoti apsilankymo ir susidaro piko valandų spūstys.”
IŠMANUS KONTEINERIS RŪŠIUOJANTIS ATLIEKAS
PROBLEMA:
,,Sprendžiame aktualią aplinkosaugos problemą – žmonės dažnai vengia ir nenori rūšiuoti atliekų.
Ką turime omenyje?
Šalyje yra daug viešųjų šiukšliadėžių, tačiau didelė jų dalis nėra suskirstytos pagal atliekų rūšis. Dėl to gyventojai visas šiukšles meta į vieną bendrą konteinerį. Dar blogiau – neretai atliekos paliekamos šalia šiukšliadėžių ar net išmetamos ant žemės, taip teršiant aplinką.
Kadangi daugelis žmonių tiesiog tingi rūšiuoti arba neturi tam patogios infrastruktūros, atliekų perdirbimas tampa sudėtingesnis ir mažiau efektyvus.”
MAISTO INŽINERIJA
PROBLEMA:
,,Maisto gaminys (duona) turi per daug glitimo. Jo išvaizda yra įprasta ir neišsiskirianti, todėl gali nesulaukti pakankamai vartotojų dėmesio.”




















































