Gruodžio 8–12 dienomis gimnazijos IIi klasių mokiniai pristatė savo ilgalaikius inžinerinius projektus tarpinėse peržiūrose. Iš viso kiekvienoje klasėje veikė 5–8 komandos, sprendžiančios įvairias realias problemas, taikydamos kūrybiškumą, technologinius sprendimus ir inžinerinius principus. Projektai apėmė temas nuo šventinių dekoracijų, interjero sprendimų, Goldbergo mašinų, šiltnamių ir mikroklimato gerinimo sistemų iki išmaniųjų šiukšlių ir konteinerių, vandens filtravimo mikroplastikui, maisto tyrimų, drėkintuvų, saulės krosnelių, tvarių pakuočių, mobilios filtravimo įrangos ir parkavimo kontrolės dronų. Projektus įgyvendina STEAM projektas „Steameko sistemos“, kuriame mokytojų ir Šiaulių STEAM centro specialistų reguliarios konsultacijos padeda komandų mokiniams ir jų darbų vadovams. Toks bendradarbiavimas užtikrina aukštą projektų kokybę ir leidžia pasiekti puikių rezultatų. Daugiausia dėmesio projektuose buvo skiriama praktiniam pritaikymui, inovacijoms ir aplinkosaugai. Dalyviai ne tik pristatė techninius sprendimus, bet ir analizavo problemas, kurios aktualios kasdieniame gyvenime, gamtoje ar gimnazijos aplinkoje. Šių projektų rezultatai ugdo mokinių kūrybiškumą, problemų sprendimo įgūdžius ir gebėjimą taikyti inžinerinius principus realiose situacijose.
Sekantis etapas – dirbtuvės ir tarpiniai pristatymai VGTU programoje „Ateitin“, kur mokiniai galės toliau tobulinti savo projektus, gauti papildomas konsultacijas ir praktiškai įgyvendinti inovatyvias idėjas.
















































