Anglų kalbos mokytoja Vilija Pažūsienė
Šių metų gegužę turėjau unikalią galimybę dalyvauti pedagoginių kompetencijų tobulinimo stažuotėje „CLIL in Secondary School: Practical Activities for All Teachers“ Lisabonoje. Tai buvo ne tik galimybė įgyti vertingų žinių apie tarpdalykinio mokymo metodiką, bet ir praktiškai išmokti, kaip efektyviai integruoti skirtingų disciplinų turinį į anglų kalbos pamokas. Stažuotės metu susipažinau su naujais, inovatyviais mokymo metodais, kurie ne tik padeda mokiniams tobulinti kalbinius įgūdžius, bet ir plėtoja jų kūrybiškumą, kritinį mąstymą bei skaitmeninius gebėjimus.
Vienas iš pagrindinių stažuotės akcentų buvo užduočių kūrimas, kurias atlikdami mokiniai gilintųsi į įvairias disciplinas. Tai padeda ne tik ugdyti jų kalbos įgūdžius, bet ir suprasti, kaip skirtingos žinios susijusios tarpusavyje. Be to, gilinau žinias apie skaitmeninių priemonių naudojimą, pavyzdžiui, edukacines programėles ir virtualias mokymosi aplinkas, kurios leidžia mokiniams aktyviai dalyvauti mokymosi procese, kurti ir dalytis skaitmeniniu turiniu.
Ši stažuotė praplėtė mano pedagoginį akiratį ir suteikė praktinių įgūdžių, kuriuos galėsiu pritaikyti tiek kasdienėje darbinėje veikloje, tiek bendradarbiaujant su kolegomis. Esu įsitikinusi, kad įgytos žinios ir patirtis ženkliai prisidės prie pamokų kokybės gerinimo, mokinių kompetencijų ugdymo, bei padės sukurti įtraukiančią ir inovatyvią mokymosi aplinką.

